söndag 15 juli 2012

Tänker

Tänker, tänker, tänker........  Mycket har hänt de senaste åren. Jag har en alldeles färsk 8-åring som är så nöjd och glad med det liv han lever. JAG har ENSAM kämpat för att Viktor ska få det han behöver, tillvaron rullar faktiskt på riktigt bra. Nu har han sommarlov, men ni ska veta att han saknar skolan och alla kompisar. Ja, jag saknar nog dom lite också. Skolan är en oas där allt bara fungerar, jag är så nöjd med den trygghet, omtanke och kunskap han får där! Nu återstår dock resten av det härliga sommarlovet med allt vad det innebär. Till hösten vet jag att det blir en del saker på sjukan, men jag hoppas att det ska bli bra. Att det inte ska bli det jag oroar mig för, det läkare har förvarnat om. Jag får vänta och se, svaret kommer i augusti. Usch, hemska väntan....!! Vad väntar annars till hösten? Mycket spännande på jobbet. Jag har ju fått lite nya,spännande uppgifter som jag hoppas ska bli bra. Jag har också just fått veta att jag ska läsa en kurs på universitetet igen. Visserligen bara 7.5 poäng, men ändå. Hoppas också att min fina kollega kommer in på sin utbildning som hon har sökt.

Ja, jag har mycket att göra till hösten. Jag kommer att kämpa! Jag kommer inte att ge upp!!

Fortsatt trevlig sommar!

2 kommentarer: