måndag 17 januari 2011

Nervös

Nu börjar jag bli lite nervös! Jag ska till kommunen i morgon. Förhoppningsvis så får jag ett besked om skola. Idag fick jag ett samtal från förskolan att självaste förskolerektorn ska vara med. Det känns lite konstigt att jag ska sitta där med chefer och specialpedagog. Ja, ja.... hoppas i alla fall att jag får ett trevligt besked!

Det märks oxå att folk har börjat jobba efter jul. Det börjar så smått droppa in lite olika kallelser om möten och undersökningar. Dessutom har jag hunnit med att ringa en massa samtal hit och dit. Jag säger bara en sak: vi bor i telefonköernas och "vänta, jag kopplar dig vidare" förlovade land. Senaste idag fick jag prata med 3 olika personer på folksam, för att till slut få beskedet att jag kommer bli kontaktad av en handläggare i februari/mars. Suck!

Jag hoppas verkligen att detta år blir lite lugnare och roligare än vad förra året var. Vet ju dock att en del jobbiga saker väntar, så varför ta det lugnt? På onsdag ska Viktor på en efterkontroll efter op, hoppas det ser bra ut. Han var där redan i slutet av november, då såg det mesta bra ut. Det var bara hörseln som inte var så bra, men det berodde antagligen på en förkylning. Förhoppningsvis....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar